Returnarea produselor

Condiții pentru returnarea produselor

Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 cu privire la protectia consumatorului pentru incheierea si executarea contractelor la distanta : „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”. In cazul in care, din diferite motive care tin sau nu de tine, doresti sa returnezi produsele achizitionate noi, ELLENSHOES.RO iti oferim un termen de retur identic cu cel oferit prin lege, si anume in 14 zile lucratoare de la cumparare.

Cheltuielile aferente pentru returnarea produselor sunt suportate de catre cumparator. Exceptie se face in cazul in care ai primit un produs cu defect de fabricatie sau un produs gresit din vina noastra. In acest caz returul va fi organizat de catre ELLENSHOES.RO si tu nu vei plati absolut nimic.

Pentru a va putea exercita dreptului de denuntare unilaterala a contractului (adica sa returnezi produse) trebuie sa completezi –FORMULARUL DE RETUR

Daca doresti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime/model, te rugam sa ne contactezi in prealabil prin email la contact@ellenshoes.ro, sa mentionezi foarte clar numarul comenzii, numele si prenumele ( cele cu care s-a plasat comanda) si produsul/produsele de schimbat.
Schimbarea produselor se poate face numai in limita stocului disponibil. Daca modelul pe care il doresti nu mai este in stoc, iti poti alege un alt produs cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau, dupa caz, restituirea lor de catre noi.

Produsul pe care doresti sa-l schimbi trebuie trimis catre noi printr curier rapid solicitat de dvs (in afara de Posta Romana!!!) la adresa: ZIRIDAVA SHOPPING CENTER , etaj 1, magazin ELLENSHOES , Arad. 

 

CONDIȚII DE RETURNARE:

– produsul sa nu fie purtat sau deteriorat.
– produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale ( asa cum prevede legea 249/2015, art 16(8) ). 

Atunci cand trimiti produsele catre noi, la impachetare, te rugam sa folosesti un ambalaj protector pentru expeditia ta, eventual, daca se poate chiar cel original. Ne rezervam dreptul sa nu acceptam un produs ca retur daca este zgariat, deteriorat, daca nu are etichetele intacte ori daca ii lipsesc accesorii. Nu sunt acceptate drept retur, sub nicio forma, produsele purtate si cu urme de uzura.

In cazul in care nu doresti schimbarea produsului ci doresti sa faci un simplu retur, iti vom inapoia contravaloarea produsului prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs in Formularul de Retur. Perioada maxima de rambursare a contravalorii produsului returnat este de 14 zile calendaristice, perioada care se calculeaza de cand produsul returnat a ajuns la adresa specificata.

Atentie! Nu primim colete cu plata ramburs (mai exact, nu se accepta sa platim noi costul de transport). Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur pentru care cheltuielile de transport au fost efectuate de expeditor (client).