Întrebări și răspunsuri

* pentru a vedea răspunsurile apasă click pe una dintre întrebări. 

Vezi întâi aici răspunsurile pentru cele mai dese întrebări înainte de a ne contacta.

Cum cumpăr de pe site?

Este foarte simplu! Caută produsul dorit de tine navigând printre categorii de produse sau poți încerca și căutarea rapidă, selectează opțiunile pentru produs acolo unde este cazul și la final apasă ADAUGĂ ÎN COȘ. Vei putea acum să alegi să finalizezi comandă sau să continui să navighezi pe site pentru alte produse.
Dacă alegi finalizare comandă, trebuie să îți introduci datele personale pentru comandă și să apeși plasare comandă. Vei fi apoi contactat de unul dintre colegii noștri pentru confirmare comandă.

Cum plătesc o comandă?

Plata comenzilor se poate realiza in prezent doar prin plată ramburs. Atenție!!! – plata ramburs la curier se poate face doar numerar!

Lucrăm pt. implementarea plăților și cu card bancar pe site-ul nostru. Te vom anunța când această modalitate va fi disponibilă. 

Cum se livrează produsele?

Toate produsele de pe site-ul nostru se pot livra prin curier rapid în maxim 24-48h de la momentul confirmării comenzilor. 

Ca a doua modalitate de livrare, vă oferim posibilitatea de a rezerva produsele dorite în magazinele noastre fizice din Arad, cu posibilitate de ridicare personală în maxim 3 zile de la confirmarea comenzii. 

NOTĂ 
– după expirarea celor 3 zile de rezervare a produselor nu mai garantăm că acele produse pe care dvs. le-ați rezervat vor mai fi disponibile în magazine. 

 

Care este termenul de livrare a produselor?

Toate produsele pe care le comercializăm se livrează prin curier rapid în maxim 24-48h de la momentul plasării comenzilor.
Notă – comenzile plasate în weekend( sâmbătă sau duminică) se vor procesa în prima zi lucrătoare ( luni dimineața).

Care este costul de livrare?

 

Livrarea produselor se face prin curier rapid iar costul de livrare standard este de 19 lei TVA inclus (pentru localitățiile fără extra km din rutele curierului). Costul de livrare va fi afișat la momentul plasării unei comenzi, în pagina de finalizare comandă. Costul de transport poate să fie mai mare decât cel afișat dacă adresa unde se dorește livrarea este în afara rutelor curierului și este nevoie de extra km. În acest caz te vom contacta din timp pentru a-ți comunica costul final de livrare generat de curierul cu care colaborăm.

LIVRARE GRATUITĂ!


Pentru comenzi de peste 299,99 lei TVA inclus nu se mai percep costuri de livrare. Astfel, produsele tale se vor livra gratuit, prin curier rapid.

 

Cum pot căuta rapid un produs pe site?

Pentru a căuta un produs pe site -ul nostru trebuie să mergi pe chenarul Caută ușor un produs și să scrii numele unui produs sau alte informații. Se va afișa o listă imediat de produse care corespund criteriilor tale.

Pot comanda produsele de pe site și pe firmă?

Da, acest lucru este posibil. Suntem persoană juridică înregistrartă în România și putem emite documente fiscale pentru alte persoane juridice.
Pentru a plasa o comandă pe firmă, la momentul finalizării comenzii bifează căsuta VREAU FACTURĂ PE FIRMĂ și lasă-ne datele tale.

Poți de aștfel, să plasezi o comandă și telefonic.

Am nevoie de cont pe site pentru a comanda?

Nu, acest lucru nu este obligatoriu însă îți recomandăm să creezi un cont de client pentru a putea urmării mai ușor comenzile plasate și alte informații.

Pot edita o comandă plasată pe site?

Deși este recomandat să evitați acest aspect, se pot edita comenzile plasate pe site după cum urmează.

Varianta 1.
Completează formularul de contact de pe site ul nostru si lasă-ne ID -ul de comandă primit pe mail și spune-ne în câmpul de text ce anume dorești să modifici.

Varianta 2. Folosește nr. de telefon de pe site și contactează-ne pentru a edita telefonic comanda plasată.

Pot returna un produs comandat de pe site?

Pentru că ne dorim mereu clienți fericiți, care să revină cu drag pe site-ul nostru sau în magazinele noastre, oferim posibilitatea de returnare a produselor comandate de pe site și livrate prin curier rapid. Termenul maximal de returnare este de 14 zile de la ridicarea pachetului de la curier. 

În conformitate cu legislația în vigoare, produsele pe care le-ați rezervat telefonic sau prin e-mail la noi în magazin și le-ați ridicat personal nu se pot returna!

CONDIȚII DE RETUR PRODUSE

  • produsele să fie nefolosite ( adică fără urme de uzură)
  • produsele să fie însoțite de cutia și eticheta cu care au fost livrate
  • produsele să nu fie deteriorate

Vezi mai multe detalii aici – (politică de retur)

 

Unde se pot livra comenzi?

Onoram comenzi doar pe teritoriul României prin curier rapid. Pt. o eventuală comandă în afara tării te rugăm să ne contactezi.

 

Pot anula o comandă plasată pe site?

Deși ne dorim să plasați comenzile pe site cu multă atenție, e drept, greșelile se pot strecura. Te rugăm să verifici cu atenție și e-mailul de confirmarea al plasări de comandă unde vei avea trecute toate produsele comandate și cantitățiile. Dacă ai constatat o eroare pt unul sau mai multe produse, te rugăm să ne contactezi pt. a edita/anula comanda plasată

Când nu se mai poate edita/anula comanda? 

din păcate, după ce comanda a fost procesată și a plecat din depozitele/magazinele noastre, nu se mai poate anula sau edita comanda.

Este sigur să plasez o comandă pe site?

DA! Plasarea unei comenzi pe site-ul nostru nu implică riscuri deoarece am luat toate măsurile necesare ca tu să ai parte de o experiență plăcută și un traseu ușor în plasarea unei comenzi.
Dacă te referi la datele tale personale, te anunțăm că orice informație cu caracter personal pe care ne-o vei furniza va fi folosită doar în scopul menționat pe site.